пʼятниця, 24 січня 2020 р.

Психолог в НУШ – перший помічник.


        Концепцією  Нової української школи одним із державних пріоритетів в освіті визначено особистісно орієнтоване навчання і виховання, що вимагає психологізації освітнього процесу шляхом підвищення психологічної компетентності всіх його учасників: учнів, вчителів, батьків. Фахівці психологічної служби усвідомлюють свою важливу роль у період змін та провадження інновацій у систему освіти. Воркшопи  допомогають  вчителям долати труднощі  на етапі адаптації до шкільного середовища здобувачів освіти, метою яких є гармонізація розвитку особистості через розвиток здатності самовираження та самопізнання. Заходи проведені в ЗЗСО №5 Доновською О.В., керівником РМЦ практичних психологів, Прочан Н.Є., практичним психологом ЗГ №11.




4 коментарі:

  1. В період змін в освіті психологічна служба та вчителі НУШ Олександрівського району продовжують співпрацювати, розвиватися, пізнавати себе та учнів нового покоління.
    У воркшопі були використані: дихальні, кінезологічні вправи, графічні вправи на розвиток міжпівкульної взаємодії в рамках пісочної терапії. Методи та прийоми подолання агнресивних станів дітей.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, що інтерактивна взаємодія вселяє надію на впровадження змін...

    ВідповістиВидалити
  3. Проблема агресивності дітей є однією з актуальних проблем, яка стоїть перед педагогами."Важким" дітям насамперед найбільше потрібно уваги, турботи про їхнє емоційне здоров'я та психолого-педагогічна допомога. Тому, тільки у взаємодії педагога та психолога можливе своєчасне вирішення питань, подолання труднощів. Практичними психологами були запропоновані дієві та цікаві методи та прийоми подолання агресивних станів дітей. Дякуємо за підтримку та допомогу вчителям НУШ!

    ВідповістиВидалити
  4. Цікава, корисна інформація і
    взагалі, чудовий блог!

    ВідповістиВидалити