Критерії якості дошкільної освіти
За результатами дослідження в межах міжнародного проекту «Міжнародні критерії якості дошкільних освітніх програм. У звіті представлено результати національного дослідження критеріїв якості дошкільної освіти, яке проводилося протягом січня—березня
2019 року в рамках міжнародного проекту «Міжнародні критерії якості дошкільних освітніх програм». Дослідження здійснювалося за сприяння Міністерства освіти і науки України та Представництва ЮНІСЕФ в Україні зусиллями Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»
спільно з Київським міжнародним інститутом соціології та ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».
Абетка для директора
Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти допоможе визначити переваги та "слабкі місця" в організації освітнього процесу, підкаже можливі шляхи підвищення якості освітньої діяльності. Рекомендації ґрунтуються на запропонованих для інституційного аудиту вимогах та критеріях для оцінювання якості освітньої діяльності, управлінських процесів у закладі та охоплюють освітнє середовище, управлінські процеси, якість педагогічної діяльності, систему оцінювання навчальних досягнень учнів.
Професійний стандарт вчителя початкових класів
Став першим профстандартом в Україні, він був розроблений МОН спільно з представниками освітянської спільноти та педагогічних вишів. Міністерство соціальної політики затвердило стандарт «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», оприлюднивши його у відповідному реєстрі. У документі чітко виписана загальна інформація про стандарт, навчання та професійний розвиток вчителя і найголовніше – конкретний перелік його функцій.
Нова українська школа: порадник для вчителя
Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: порадник для вчителя» містить матеріали та практичні завдання, які допоможуть учителям створювати освітнє середовище, забезпечити різні форми інтегрованого навчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів, оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторинг розвитку учнів.
Словник термінів НУШ
Професійне мовлення вчителя - вагома якість його професійної культури та показник фахової досконалості, адже інформаційно-комунікаційна компетентність була і залишається однією із основних професійних компетентностей педагога. Короткий словник термінів укладено на основі публікацій останнього часу та адресовано педагогам, які вдосконалюють фаховий рівень, самостійно працюючи над культурою професіцного мовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар