Початкова школа

Як проводити рівневе оцінювання для учнів 3-4 класів НУШ
           Міністерство освіти і науки опублікувало роз'яснення щодо проведення рівневого оцінювання для учнів 3-4 класів
Як вчителеві заповнювати журнал у 3-4 класах НУШ - рекомендації МОН
           Міністерство освіти і науки дало роз'яснення щодо заповнення  журналів у 3-4 класах НУШ
Як оцінювати учнів 3-4 класів НУШ

         Міністерство освіти і науки України наказом від 16.09.2020 №1146 затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи. До зазначених методичних рекомендацій додаються загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з навчальних предметів (інтегрованих курсів) певної освітньої галузі, форма свідоцтва досягнень (для учнів 3-4 класів), приклади бланків оцінювання діагностичних робіт

НУШ - розробки уроків та презентації до уроків

Фейсбук сторінка

Як організувати навчання на карантині _матеріали 
від фінського проєкту, частина 4
        Команда мовного компонента проєкту “Навчаємось разом” створила четверту добірку корисних ресурсів та інструментів для навчання.
У цій добірці:
зворотний зв’язок щодо процесу та результатів навчання (анкета самооцінювання учня, поради щодо конструктивного зворотного зв’язку від учителя тощо);
інтерактивні методи залучення учнів (“Придумай. Зроби. Зламай. Повтори”, різновиди брейнстормінгу);
соціально-емоційне навчання;
цілі сталого розвитку.
Добірка доступна у документі нижче.

Як організувати навчання на карантині _матеріали 
від фінського проєкту, частина 3
        Команда мовного компонента проєкту “Навчаємось разом” створила наступну добірку корисних ресурсів та інструментів для навчання.Цього разу автори обрали тему “Творчість”. У матеріалах є інформація про:
Таксономію Блума і її використання у навчанні;
дизайн-мислення як педагогічний підхід;
написання власного висловлення у форматі ЗНО (ввідні фрази, рекомендовані теми, джерела для розкриття теми (музика, фільми і відео, статті);
матеріали про права людини.

Як організувати навчання на карантині _матеріали  
від фінського проєкту, частина 2
          Команда мовного компонента проєкту “Навчаємось разом” створила добірку корисних ресурсів та інструментів для дистанційного навчання.
Матеріали містять ігри і завдання для початкової, середньої та старшої шкіл.
Також ви знайдете поради та рекомендації під час карантину:
як краще спланувати свій день;
чому важливо рухатись;
як налагодити роботу на платформах для проведення інтерактивних онлайн уроків.
Добірка доступна у документі нижче.
Завантажити документ

Матеріали та інструменти для ведення дистанційного навчання від фінського проєкту, частина 1
        Команда мовного компонента проєкту “Навчаємось разом” створила матеріали та зібрала інструменти для ведення дистанційного навчання. У матеріалах  є поради та лайфхаки для організації дистанційного навчання. Переглянути все можна у документі нижче.

Як технічно організувати дистанційне навчання: покрокова інструкція
    Як технічно організувавти дистанційне навчання, зберегти баланс теорії і практики, різних типів завдань і при цьому захопити учнів? Про це під час трансляції на сторінці “Нової української школи” розповіла Оксана Пасічник, вчителька інформатики ліцею “Сихівський”, учасниця робочої групи з розробки Державного стандарту освіти для НУШ.
 Відео та конспект трансляції.

Методичні поради для вчителів
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ (завантажити)
Навчальні матеріали на допомогу вчителям в організації дистанційного навчання(завантажити)
Чи працює дистанційна освіта в Україні? Дослідження.

ДИСТАНЦІЙНІ ТА ОНЛАЙН-СЕРВІСИ В ОСВІТІ (завантажити)
Якісне дистанційне шкільне навчання. Як зробити 
правильний вибір? /ознайомитись/
Як організувати дистанційне навчання під час карантину? /завантажити/
Як організувати дистанційне навчання учнів — покрокова інструкція. Найактуальніші поради від зіркового вчителя, фіналіста Global Teacher Prize Ukraine Юрія Гайдученка /ознайомитись/
Карантин у школах – діти самі вдома. Відповідальність і обов’язки /завантажити/
Дистанційне навчання під час карантину: що робити школам, батькам і МОН /ознайомитись/

Освітні платформи дистанційного навчання

Дистанційне навчання.Платформа Zoom (завантажити)
Безкоштовні онлайн - курси з англійської мови для школярів на час карантину (ознайомитись) 
Сервіси дистанційного навчання для вчителів (ознайомитись)
Додатки Google в повсякденному житті та професійній діяльності. Антоніна Букач
Зробіть навчання захоплюючим! Mozaikeducation
Інтерактивні мультимедійні навчальні блоки LearningApps.org
Організація дистанційного навчання під час карантину Мій клас
Інноваційний проєкт, який розвиває освітню систему з урахуванням сучасних інтернет-технологій Освіта - Щоденник.
Освітній проект для вчителів НА УРОК (створює необмежені можливості для обміну досвідом між освітянами)
Ваш шлях до успіху учнів Classtime
Дистанційна підтримка освіти школярів (ознайомитись)


План роботи вчителя початкових класів під час карантину в умовах дистанційного навчання.
Зразок

Підручники для 3-го класу.
        Вчителі не пропустітьВибір підручників, що гарантовано потраплять до шкіл, належить українським вчителям, які з 24 лютого до 12 березня обиратимуть підручники для 3 класу через державну інформаційну систему освіти (ДІСО) https://diso.gov.ua/. 

Нейробіка в школі: 7 ефективних вправ для активації дитячого мозку за 1 хвилину



















Детальніше

Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи
 (Додаток до наказу МОН України від 07.12.2018 № 1362 (із змінами, внесеними згідно з наказом МОН України від 09.01.2020 № 21))

Детальніше

"Школа без оцінок - ефективно чи ні?
         Дві речі спонукають дітей до навчання - природна цікавість та бажання нагороди. Але що ефективніше? І чи можна вчитися без оцінок?



Детальніше 

Оцінювання навчальних досягнень у запитаннях і відповідях
      Що потрібно знати про оцінювання навчальних досягнень учнів? По-перше, вимоги до оцінювання результатів навчання слід визначати з урахуванням компетентнісного підходу до навчання. А по-друге, оцінювання має ґрунтуватися на позитивному підході, що, передусім, передбачає врахування рівня досягнень учня. Короткі відповіді на «нормативні» питання — у роз’ясненні експерта Олени Святенко, начальника відділу профільної та спеціалізованої освіти управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.







Немає коментарів:

Дописати коментар