Як проводити рівневе оцінювання для учнів 3-4 класів НУШ
Міністерство освіти і науки опублікувало роз'яснення щодо проведення рівневого оцінювання для учнів 3-4 класів
Як вчителеві заповнювати журнал у 3-4 класах НУШ - рекомендації МОН
Міністерство освіти і науки дало роз'яснення щодо заповнення журналів у 3-4 класах НУШ
Як оцінювати учнів 3-4 класів НУШ
Міністерство освіти і науки України наказом від 16.09.2020 №1146 затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи. До зазначених методичних рекомендацій додаються загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з навчальних предметів (інтегрованих курсів) певної освітньої галузі, форма свідоцтва досягнень (для учнів 3-4 класів), приклади бланків оцінювання діагностичних робіт
НУШ - розробки уроків та презентації до уроків
Фейсбук сторінка
Як організувати навчання на карантині _матеріали
від фінського проєкту, частина 4
Як організувати навчання на карантині _матеріали
від фінського проєкту, частина 3
Як організувати навчання на карантині _матеріали
від фінського проєкту, частина 2
Команда мовного компонента проєкту “Навчаємось разом” створила добірку корисних ресурсів та інструментів для дистанційного навчання.
Добірка доступна у документі нижче.
Завантажити документ
Матеріали та інструменти для ведення дистанційного навчання від фінського проєкту, частина 1
Фейсбук сторінка
Як організувати навчання на карантині _матеріали
від фінського проєкту, частина 4
Команда мовного компонента проєкту “Навчаємось разом” створила четверту добірку корисних ресурсів та інструментів для навчання.
У цій добірці:
зворотний зв’язок щодо процесу та результатів навчання (анкета самооцінювання учня, поради щодо конструктивного зворотного зв’язку від учителя тощо);
інтерактивні методи залучення учнів (“Придумай. Зроби. Зламай. Повтори”, різновиди брейнстормінгу);
соціально-емоційне навчання;
цілі сталого розвитку.
Добірка доступна у документі нижче.Як організувати навчання на карантині _матеріали
від фінського проєкту, частина 3
Команда мовного компонента проєкту “Навчаємось разом” створила наступну добірку корисних ресурсів та інструментів для навчання.Цього разу автори обрали тему “Творчість”. У матеріалах є інформація про:
Таксономію Блума і її використання у навчанні;
дизайн-мислення як педагогічний підхід;
написання власного висловлення у форматі ЗНО (ввідні фрази, рекомендовані теми, джерела для розкриття теми (музика, фільми і відео, статті);
матеріали про права людини.
від фінського проєкту, частина 2
Команда мовного компонента проєкту “Навчаємось разом” створила добірку корисних ресурсів та інструментів для дистанційного навчання.
Матеріали містять ігри і завдання для початкової, середньої та старшої шкіл.
Також ви знайдете поради та рекомендації під час карантину:
як краще спланувати свій день;
чому важливо рухатись;
як налагодити роботу на платформах для проведення інтерактивних онлайн уроків.
Завантажити документ
Матеріали та інструменти для ведення дистанційного навчання від фінського проєкту, частина 1
Команда мовного компонента проєкту “Навчаємось разом” створила матеріали та зібрала інструменти для ведення дистанційного навчання. У матеріалах є поради та лайфхаки для організації дистанційного навчання. Переглянути все можна у документі нижче.
Як технічно організувати дистанційне навчання: покрокова інструкція
Як технічно організувавти дистанційне навчання, зберегти баланс теорії і практики, різних типів завдань і при цьому захопити учнів? Про це під час трансляції на сторінці “Нової української школи” розповіла Оксана Пасічник, вчителька інформатики ліцею “Сихівський”, учасниця робочої групи з розробки Державного стандарту освіти для НУШ.
Відео та конспект трансляції.
Методичні поради для вчителів
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ (завантажити)
Навчальні матеріали на допомогу вчителям в організації дистанційного навчання(завантажити)
ДИСТАНЦІЙНІ ТА ОНЛАЙН-СЕРВІСИ В ОСВІТІ (завантажити)
Якісне дистанційне шкільне навчання. Як зробити
правильний вибір? /ознайомитись/
Як організувати дистанційне навчання під час карантину? /завантажити/
Як організувати дистанційне навчання учнів — покрокова інструкція. Найактуальніші поради від зіркового вчителя, фіналіста Global Teacher Prize Ukraine Юрія Гайдученка /ознайомитись/
Карантин у школах – діти самі вдома. Відповідальність і обов’язки /завантажити/
Освітні платформи дистанційного
навчання
Дистанційне навчання.Платформа Zoom (завантажити)
Безкоштовні онлайн - курси з англійської мови
для школярів на час карантину (ознайомитись)
Сервіси дистанційного навчання для вчителів (ознайомитись)
Освіторія. Онлайн-медіа про освіту та виховання
Додатки Google в повсякденному житті та
професійній діяльності. Антоніна Букач
Зробіть навчання захоплюючим! Mozaikeducation
Інтерактивні мультимедійні навчальні блоки LearningApps.org
Організація дистанційного навчання під час
карантину Мій клас
Інноваційний проєкт, який розвиває освітню
систему з урахуванням сучасних інтернет-технологій Освіта - Щоденник.
Освітній проект для вчителів НА УРОК (створює необмежені можливості для
обміну досвідом між освітянами)
Ваш шлях до успіху учнів Classtime
Дистанційна підтримка освіти школярів (ознайомитись)
Зразок
Підручники для 3-го класу.
Вчителі не пропустіть. Вибір підручників, що гарантовано потраплять до шкіл, належить українським вчителям, які з 24 лютого до 12 березня обиратимуть підручники для 3 класу через державну інформаційну систему освіти (ДІСО) https://diso.gov.ua/.
Нейробіка в школі: 7 ефективних вправ для активації дитячого мозку за 1 хвилину
Детальніше
Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи
(Додаток до наказу МОН України від 07.12.2018 № 1362 (із змінами, внесеними згідно з наказом МОН України від 09.01.2020 № 21))
Детальніше
"Школа без оцінок - ефективно чи ні?
Дві речі спонукають дітей до навчання - природна цікавість та бажання нагороди. Але що ефективніше? І чи можна вчитися без оцінок?
Детальніше
Оцінювання навчальних досягнень у запитаннях і відповідях
Що потрібно знати про оцінювання навчальних досягнень учнів? По-перше, вимоги до оцінювання результатів навчання слід визначати з урахуванням компетентнісного підходу до навчання. А по-друге, оцінювання має ґрунтуватися на позитивному підході, що, передусім, передбачає врахування рівня досягнень учня. Короткі відповіді на «нормативні» питання — у роз’ясненні експерта Олени Святенко, начальника відділу профільної та спеціалізованої освіти управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.
Немає коментарів:
Дописати коментар