Осінь методична


Дайджест «Осінь методична». 
      Осінь – це найкращий час навчатись чогось нового.
Яскравих осінніх кольорів додали в професійне життя заходи з педагогами.

Воркшоп  "Інтеграція предметів естетичного циклу на заняттях мистецької
освітньої галузі" зацікавив вчителів 1-2 класах, які викладають предмет образотворче мистецтво. Моделювати освітній процес на засадах діяльнісного, ігрового та інтегративного підходах з учасниками заходу апробувала вчитель музичного мистецтва Запорізького колегіуму № 98, регіональний тренер "Мистецтво в НУШ" Рєзанова М.А. 
       Під час воркшопу педагоги отримали знання з інтегрування мистецтва: музики, живопису,
архітектури та театралізації у інтенсивній групової взаємодії, проявивши активність,
актуальний досвід й особисте переживання, листопад 2019

Брейнстромінг «Якою має бути фізкультура для сучасного покоління.
   "Навчатися із захопленням» для вчителів, які викладають фізичну культуру в класах Нової української школи. З метою підтримки та методичного супроводу професійного та особистісного розвитку педагогів, які здійснюють навчальний процес за типовими освітніми програмами для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти захід провела Деменчук Юлія Ігорівна, вчитель фізичної культури Запорізької загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів №76, регіональний тренер НУШ., листопад 2019
Організатори: Районний методичний кабінет територіального відділу освіти Олександрівського району: виконання районних заходів з реалізації основних положень Концепції «Нова українська школа» на 2019-2020 навчальний рік.
Короткий зміст презентації:
   Під час І (теоретичної) частини заходу вчителям фізичної культури запропоновано активність за дможливості використання Google-форм, як інструменту самоаналізу визначення
доцільності структури, етапів, методів, прийомів та технологій навчання у формуванні
ключових фізкультурних компетентностей, ціннісного ставлення до фізичної культури,
спорту, фізкультурно-оздоровчих занять.
     У ІІ (практичній) частині учасники заходу апробували методики та ігрові технології: “Кубик Блума», «Прищіпки», «Лідер», «Кооперативне навчання» у розвитку
рухових навичок, мотивації до занять фізичної культури.

Педагогічний інтенсив «Педагогіка партнерства в ЗДО».
  Взаємопорузуміння між батьками та педагогами дитячого садка рідко виникає одразу. Усвідомлення керівниками та вихователями – методистами сутності педагогіки партнерства; визначення спектру заходів забезпечення організаційно-методичних умов запровадження педагогіки партнерства в контексті завдань Нової української школи сприяв педагогічний інтенсив «Педагогіка партнерства в ЗДО»., листопад 2019.

«Нова  українська  школа:  управлінський аспект», друга очна сесія
     В Запорізькій загальноосвітній школі I-III ступенів №76 проведено другу очну сесію для керівників (директорів, заступників директорів) закладів загальної середньої освіти у жовтні 2019
    Тренери групи: Вороніна Г.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Запорізькій загальноосвітній школі I-III ступенів №15, Гревцева Є.О., доцент кафедри менеджменту освіти та психології комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Собакар О.О., заступник директора з навчально- виховної роботи Запорізькій загальноосвітній школі I-III ступенів №76
    Група працювала у складі 29 учасників із закладів освіти різних типів і форм власності
Олександрівського та Запорізького районів. Впродовж трьох днів освітяни разом із тренерами опанували принципи педагогіки партнерства, механізми розвитку корпоративної культури, створили модель організаційно-педагогічний  супровід професійного розвитку вчителя початкових класів НУШ та захистили власний управлінський проект. В ході проведення тренінгу створена позитивна атмосфера та відбувалося конструктивне професійне спілкування.

Тренінг «Оптимальне середовище в групі ЗДО»
    Оснащення й оформлення групового приміщення в дошкільному закладі завжди було предметом особливої уваги дорослих – вихователів та керівників. Надмірне домінування «гарно» над «корисно» суттєво зменшує розвивальний потенціал такого середовища. Забезпечити дієвість, інформативність, мобільність, зручність, доступність для дітей середовища в групі – завдання для учасників тренінгу стало випробуванням професійної зрілості та вияву готовності до змін, вересень 2019.
Фотозвіт

Немає коментарів:

Дописати коментар