Про блог

   "Наскладніше - почати діяти, усе інше залежить від наполегливості". Амелія Едгарт    
      Зміни, що відбуваються в освіті сьогодні, визначають майбутнє України. Зрозуміло, що цей процес є надзвичайно складним, адже будь-які зміни несуть у собі ризики, тому що кінцевий результат надто віддалений у часі та доволі абстрактний. А от випробування, які випадають на долю реформ і реформаторів, – конкретні. Запроваджувати реформи – нелегко, керувати ними – важко, а стати ініціатором реформи – просто нереально. Та коли іншого виходу немає, реформи дають поштовх до дій. За період своєї професійної діяльності відбулося декілька реформ галузі без реальних змін, проведено  безліч перевірок педагогів різних рівнів і категорій, атестацій шкіл і садочків, навчань і семінарів.
       Я багато читала про НУШ, але найбільше мене вразила інформаційно та емоційно участь у навчаннях по підготовці тренерів  для майбутніх вчителів НУШ.  Бо як можу розказувати щось вчителям, якщо сама не спробувала? На  тренінгах ставлення до змін у вчителів різне: одні не вірять у реформу (кажуть, реформ, безрезультатних, було багато), інші вважають, що без комп’ютера, мультимедійної дошки чи телевізора нічого не вийде. Ще інші хочуть знати більше, але не знають, що робити. Мій активізм сприймають по-різному і вчителі, яких я навчаю, і колеги, і керівники закладів. 
       Концепція  «Нова  українська  школа»  принципово  змінює  зміст  і технології  освіти,  що  передбачає  необхідність  поглибленої  підготовки вчителя так і вміння орієнтуватися інформаційних потоках,  використовувати інформаційні ресурси Нової української школи. 
       Методичний блог «Агенція НУШ» - онлайн - щоденник професійних подій, засіб мережної взаємодії, інформаційно-освітнє предметне середовище  для педагогів дошкільної та початкової освіти.   Сподіваюся, що розміщення матеріалів і посилань на веб-ресурси у відкритому доступі, сприятиме професійному  розвитку педагогів, оволодінні ІКТ і використання нового освітнього середовища, що постійно розвивається й удосконалюється, сприяє розвитку й удосконаленню професійної компетентності вчителів. 
         І це тільки початок шляху Нової української школи. І мені цікаво, що буде далі…


4 коментарі: