Методичні навчання
























Онлайн-студія творчого розвитку "Сучасні оздоровчі практики в ЗДО. Фітнес" - формат для педагогів, які гнучкі до змін, в яких сформовані механізми новаторського мислення та дій, які бачать сучасних дітей, розуміють їхні потреби та бажають їх задовольняти. До заходу долучилися 27 педагогів: фізінструктори, вихователі-методисти, вихователі. Що таке фітнес? Слово модне і на слуху. Дитячий фітнес – це добре продумана дитяча фізкультура під спеціальну музику з використанням різноманітного обладнання.                           Накопичений досвід Малькут Іванни Сергіївни, фізінструктора закладу дошкільної освіти №182 «Щасливе дитинство», дозволив вибудувати систему використання елементів фітнес-технологій та збагатити зміст  фізкультурно-оздоровчої роботи. Технологія дає можливість проявляти творчість, активність та ініціативність.  



Детальніше


ЯКІСНАДОШКІЛЬНАОСВІТА#САМООЦІНЮВАННЯДІЯЛЬНОСТІЗАКЛАДУ#
КОНСУЛЬТАЦІЯ-ДІАЛОГ#
          Одним із головних завдань закладу дошкільної освіти є забезпечення високого рівня якості освіти, яке потребує не лише побудови внутрішньої системи забезпечення її якості та якості освітньої діяльності для кожного окремого закладу, а й постійного моніторингу та удосконалення шляхом проведення самооцінювання управлінських та якості освітн.
        Директори закладів дошкільної освіти   отримали рекомендації та інструменти щодо проведення самооцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти, його необхідності та важливості; дізналися, як провести самооцінювання управлінських та освітніх процесів та на що слід звертати увагу під час спостереження за освітнім середовищем; отримали поради щодо успішного планування ефективної роботи закладу щодо системного проведення самооцінювання задля забезпечення високого рівня якості освіти. Каржова З.Д., директор СЗДО №36 ознайомила із управлінськими рішеннями щодо організації та проведення самооцінювання, зразки інструментарію: анкет, опитувальників, зрізи отриманих результатів.

ЯКІСНА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА#СУЧАСНІ МЕТОДИКИ ОЦІНКИ ОСВІТНЬОГО  СЕРЕДОВИЩА#МЕТОДИЧНИЙ ІНТЕНСИВ# 

        ECERS – методика, зосереджена на умовах для розвитку дитини, навколо інтересів якої побудоване оцінювання. Використання шкали ECERS 3 надасть можливість підвищити якість освітнього процесу, а саме:

ü сприяти індивідуалізації освіти;

ü урізноманітнити види діяльності дітей у дитсадку;

ü покращити  комунікації вихователів з дитиною;

ü підвищити значення середовища, в якому розвивається дитина.

Вивченню та опрацювання цієї методики присвячено засідання РМЦ дошкільної освіти Олександрівського району. Чорна Г.Б., вихователь-методист закладу дошкільної освіти №55, провела моніторингове дослідження освітнього середовища в групі дітей молодшого дошкільного віку, визначила сильні та слабкі сторони освітнього процесу, використовуючи інструменти методики  ECERS. Отримані результати та набутий досвід  сприяють, на її думку,   визначати напрями як професійного розвитку педагогів, так і організації освітнього середовища у відповідності до оновленого БКДО. 

Матеріали інтенсиву


Навчальний курс «Використання сервісів Google для ефективного корпоративного спілкування».

 
     Володіння новими інформаційними технологіями допоможуть педагогу почувати себе комфортно в нових соціально економічних умовах. Учасники курсу: 27 педагогів закладів дошкільної освіти Олександрівського району. Мета курсу: оволодіння вміннями ефективно використовувати сучасні сервіси,  вдосконалення своїх вмінь і навичок у їх практичному використанні. Google сервіси надають не лише можливість працювати безкоштовно з веб-додатками, а ще й активно використовувати їх в професійній діяльності. Практичні використання в діяльності створює умови для модернізації процесу освіти і виховання, методичній роботі та управлінні.  Що в свою чергу економить багато часу, дозволяє працювати віддалено та спонукає до саморозвитку та самоосвіти. Програма курсу  включає чотири навчальні заняття з обов’язковим виконанням практичних завдань. Тренер Самбор Наталія Петрівна, вихователь СДНЗ №36.

      






               


           З 13 листопада 2020 розпочато п’яти тижневий дистанційний курс для педагогів дошкільної освіти Олександрівського району. Мета курсу: опанування інструментами опосередкованої взаємодії учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.  На курс зареєструвалися 16 педагогів, по одному представнику від закладу. Програма курсу  включає чотири навчальні заняття з обов’язковим виконанням практичних завдань. Тренер Самбор Наталія Петрівна, вихователь СДНЗ №36












Створення комунікативного середовища у віддаленному режимі_коворкінг для менеджерів дошкільної освіти (директорів, вихователів-методистів)

         Сутність дистанційного навчання  в закладі дошкільної  освіти  полягає  в  забезпеченні  взаємодії  між  учасниками  освітнього  процесу,  зокрема  в  налагодженні  комунікації  між  вихователем, дітьми,  батьками та дітей  між собою.  Спільна  діяльність педагогів,  батьків, дітей у закладі освіти і онлайн, в інформаційно-освітньому середовищі, дає змогу враховувати індивідуальні особливості кожної  дитини;  сприяти  її  всебічному  розвитку, використовуючи  інноваційні можливості;  підготувати до  навчання  в  Новій українській  школі,  а також залучити батьків до процесу навчання,  виховання  й розвитку власних дітей.
           Комунікативний  простір  має  вибудовуватися  на основі  принципів універсального дизайну,  що спрямовані  на  проектування  освітнього  середовища,  комунікації,  застосування  інформаційних технологій  чи  послуг  онлайн,  що  є  доступними,  зрозумілими  для  всіх  учасників  освітнього  процесу  та  відповідають  вимогам  спільного  користування.
        Сталих  вимог  щодо  реалізації  дистанційного  чи  змішаного  навчання  не  існує,  оскільки  кожен  педагог,  маючи право  на  академічну  свободу, творчістЬ  підходить до  цього завдання  відповідно  до  вимог  освітньої  програми,  рівня розвитку дітей своєї групи, їхніх вікових та Індивідуальних особливостей. Водночас  варто  зазначити,  що  цільовою  аудиторією  дистанційного  навчання  є  діти  разом із батьками. 
     Успішні практики застосування технологій та інстументів дистанційної взаємодії демонстрували педагоги ЗДО №19. 36, 55. 

Семінар-практикум "Інклюзія в дошкіллі: організація інклюзивного середовища". 

              Кожний  сучасний заклад за своєю філософією повинен бути інклюзивним. Це означає готовність у будь-який час прийняти кожну дитину, прагнучи створити максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу. Семінар-практикум для керівників та вихователів-методистів ЗДО проведено в дошкільному закладі №182. Мета заходу: підвищення методичного та практичного рівнів управлінської компетентності керівників щодо розвитку та впровадження інклюзивної освіти в ЗДО.
Докладніше

Тренінг "Ранкові зустрічі: обєднання спільноти"
      
       Розвивати різноманітні соціальні та навчальні навички, поєднуючи соціальний, емоційний, інтелектуальний розвиток кожної дитини, сприяють сучасні освітні практики. Педагогам необхідно володіти прийомами  моделювання демократичної поведінки та формувати спільноту групи. Вихователі дошкільних закладів №3, 19, 25, 98, 108, 130 ознайомилися з особливостями проведення ранкової зустрічі інтерактивно та невимушено.

Докладніше

 Педагогічний тренінг "Особливості учіння 6-ти річних дітей в умовах Нової української школи. Наступність в організація освітнього середовища"   

    Як забезпечити наступність ланок освіти у час змін? Всі, хто намагається бути в курсі реформи, мають доступ до величезного обсягу інформації, яка стосується реформи у Україні. Розуміння особливостей учіння 6-ти річних дітей в умовах НУШ педагогами-партнерами (вчителями та вихователями) важливо для забезпечення наступності.
     Педагогічний тренінг «Особливості учіння 6-ти річних дітей в умовах Нової української школи. Наступність в організація освітнього середовища» для вихователів-методистів, завідувачів малокомплектними закладами відбувся 23.01.2019 році в ЗДО №130.
     Учасники заходу актуалізували рекомендації листа МОНУ «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти» від 19.04.2018 №1/9-249, прослухали відео виступи науковців – учасників серпневої веб конференції «Учені НАПН України-українським вчителям», 27-29 серпня 2918 року стосовно наступності у змісті державних стандартів освіти, програм та підходів, ознайомилися з поняттям «нове освітнє середовище», принципами його створення в 1 класі, як ефективного засобу комунікації, розробленими н основі сучасних теоретичних підходів і практики
Детальніше 


Лекція-діалог "Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку"
На другому засіданні РМЦ учасникам презентовано сучасну технлогію 
Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку" автором Зайцевою Л.І., доктором педагогічних наук, професором кафедри дошкільної освіти БДПУ. 


Воркшоп
Увага Всім зацікавленим!До Вашої уваги матеріали воркшопу "Діти нового покоління - як зрозуміти і взаємодіяти", який проведено  20.09.2018 року  в ЗДО №164 (тренер Береза Т.С., практичний психолог).
Детальніше


Серпневі студії 2018
Тематика засідання РМЦ дошкільної освіти присвячена обговоренню актуальних питань розвитку освітнього середовища, програмно-методичного забезпечення, вдосконалення освітнього процесу у поточному  навчальному році.
Детальніше 

4 коментарі: