Методичні навчання НУШ

Інноваційна система оцінювання в початковій школі: управлінський аспект



Онлайн - консультація для заступників директорів та керівників ШМО. 
Завершення навчального року 2020-2021: прийшов час актуалізувати та уточнити особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти. Учасники долучилися до обговорення наступних питань:
формувальне оцінювання як філософія, як система, як технологія; 
особливості оцінювання першого адаптаційно-ігрового циклу навчання4
оцінювання учнів 3-х класів: виклики та сьогоденна практика;
культура оцінювальної діяльності вчителя. 

ВЕСНЯНА СЕСІЯ 202: засідання РМО вчителів початкової школи

 Ключова тема для опрацювання - професійний стандарт вчителя початкових класів. Ознайомилися зі змістом, коментарями та можливостями використання для професійного вдосконалення. Самооцінювання професійної майстерності  для більшості членів РМО сприяло реальній оцінці власних сил та можливостей розвитку.
Надихали ідеї, успіхи та досягнення колег, які звітували за результатами самоосвіти та сертифікації.

      

НОВАЦІЇНУШ#ПРОФЕСІЙНИЙСТАНДАРТ#
КОМПЕТЕНТНИЙ ВЧИТЕЛЬ
 Оновлена реформа «Нової української школи» передбачає підготовку нового вчителя.  Учитель Нової української школи — це людина, на якій тримається реформа. Без неї чи нього будь-які зміни будуть неможливими, тому один з головних принципів Нової української школи — умотивований учитель.  Мета  КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»— сприяти його професійному та особистому зростанню, а також підвищувати його соціальний статус. Наразі вчителі опановують інструменти, які передбачено новаціями НУШ, зокрема — для роботи з суб’єктними результатами навчальної діяльності. Оскільки сучасна освіта розвивається у парадигмі компетентнісного підходу, необхідно звертати увагу  на два виміри результатів навчання: об’єктивні результати, зокрема предметні знання, уміння, навички, досвід виконання способів діяльності, предметні компетентності, та суб’єктні результати — досвід виконання творчої діяльності, загальнонавчальні уміння, ключові компетентності, особистісні якості учнів.
МЕТОДИЧНА ПЛАТФОРМА – інтерактивний майданчик сучасних, компетентних, ерудованих і творчих педагогів, які вміють зацікавити дітей предметом, розкрити їхній потенціал і надихнути на подальші здобутки.
 Оцінювання навчальних досягнень в НУШ: ресурс для розвитку замість вироку  для вчителя#
          Ключова тема засідань РМО вчителів початкових класів Олександрівського району. Третій рік поспіль вчителі впроваджують новий підхід  оцінювання досягнень здобувачів освіти. Від правильної організації оцінювання залежить ефективність навчання. Саме формувальний підхід дає змогу педагогам одержати інформацію про стан навчальних досягнень учнів і вчасно відреагувати на проблеми в навчанні. Більшість вчених трактують формувальне оцінювання як оцінювання для навчання (Assessment for Learning), яке будується на основі співпраці між учителем й учнями, де учень виступає рівноправним учасником, суб’єктом навчального процесу й оцінювання. На засіданнях актуалізовано методичні рекомендації, інструменти: цифрові та інтерактивні,  методики формувального оцінювання, особливості заповнення свідоцтва досягнень, алгоритм діяльності вчителя щодо організації оцінювання та заповнення індивідуальної картки навчального поступу учня.   

 Brick mate  "Упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітньому процесі НУШ". 

     Пізнавати, вивчати та розуміти світ навколо через гру та дію на власному досвіді набагато цікавіше, ніж просто отримувати теоретичну інформацію про нього. Коли діти навчаються через гру, вони – вмотивовані, з упевненістю намагаються вирішити складні завдання, експериментують, досліджують, ставлять запитання, творчо мислять, створюють щось нове, а що найголовніше – не бояться помилитися, бо у грі завжди можна спробувати знову і знову.
    З особливостями використання набору LEGO DUPLO «Шість цеглин», якими забезпечили всі класи НУШ у грудні 2019, познайомилися учасники заходу: методичний посібник "Світ  LEGO - фантазій в освітньому просторі НУШ"  містяться цікаві факти з історії виникнення LEGO  DUPLO, яке широко застосовується на уроках та в позаурочний час в НУШ. Посібник містить цікаві ігри, вправи, завдання з використанням конструкторів LEGO DUPLO та LEGO SYSTEM, а також викладено різні форми та методи використання компетентнісного навчання «Шість цеглин», що роблять навчання в НУШ цікавим, ігровим, захоплюючим. Також, подано зразок демонстраційного та роздаткового матеріалу з використання цеглинок LEGO. Практична робота з "Календарем  LEGO стала поштовхом для пошуку власних прийомів та завдань  з LEGO  для розвитку навичок співпраці здобувачів освіти у групі, парі тощо.


Детальніше

Тренінг «STEAM-проекти: 3D моделювання та друк» 

   Програмний продукт кращий вибір для тих, хто не хоче встановлювати собі софт на комп’ютер, або потрібно щось швиденько намалювати, не складне.
      Мета тренінгу: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів відповідно до основних напрямів державної політики у галузі STEАM-освіти.  Тренер Ткаченко Тетяна Віталіївна  ознайомила учасників з середовищем для 3D-моделювання  TinkerCad та основними принципами роботи 3D-принтера.  Онлайн редактор, досить спритний, дуже легко освоюється.
  Програма дозволяє створювати "примітиви” поєднувати їх один з одним булевими операціями. Є інструмент для створення об’ємного тексту, з декількома шрифтами. Створену модель можна завантажити до себе на комп’ютер як STL/OBJ/X3D/VRML, або як SVG для порізки лазером.
    Є бібліотека спільноти з 3D моделями, які бажаючі можуть скопіювати до себе в профіль і модифікувати на свій розсуд. Можна імпортувати свої STL/SVG-файли.
Учасники тренінгу – вчителі інформатики у 2-х класах НУШ не тільки ознайомилися з програмою, але практично мали можливість створити "примітиви".
Детальніше 

Навчальний тренінг “Нові технології майбутнього у навчанні молодших школярів», 2 заняття 
    Як оптимізувати навчальний процес та зробити його ще більш цікавим та креативним? Допоможуть мобільні додатки: Kahoot, генератори GR-кодів, пазлів, кросвордів. Учасники тренінгу  практично опанували  використання інтернет ресурсів та мобільних додатків у створенні лепбуку.
Детальніше   

Навчальний тренінг “Нові технології майбутнього у навчанні молодших школярів», 1заняття   
   Застосування сучасних інформаційно – комунікаційних технологій у навчанні - одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. В українських загальноосвітніх школах в останні роки комп'ютерна техніка й інші засоби інформаційних технологій стали все частіше використовуватися при вивченні більшості навчальних предметів.
Детальніше

Семінар-практикум "Розвиток емоційного інтелекту засобами арт-методів", заняття №1, грудень 2018, ЗСДО №36

Brick-mate "Упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес  засобами LEGO", грудень 2018, ЗДО №55


Педагогічний тренінг «Програмно-методичне забезпечення «Шкіл підготовки майбутніх першокласників» зорієнтоване на державну політику у галузі освіти
щодо впровадження Концепції «Нова українська школа», 17.10.2018 в ЗДО №75

Воркшоп
Увага Всім зацікавленим! До Вашої уваги матеріали воркшопу "Діти нового покоління - як зрозуміти і взаємодіяти", який проведено  20.09.2018 року  в ЗДО №164 (тренер Береза Т.С., практичний психолог).

Нова українська школа: методичні орієнтири до впровадження типових програм та створення освітнього середовища 
Матеріали наради заступників директорів 12.09.2018 року

Шановні колеги, до Вашої уваги  матеріалами виступу "Нова українська школа - простір освітніх можливостей вчителів та учнів" на серпневій нараді керівників закладів освіти Олександрівського району 22.08.2018 року.

Немає коментарів:

Дописати коментар